בלעדיך אני חצי בן-אדם / יונתן שגב

ברוכים הבאים למשחק השני בסדרת גמר המערב 2017! אם אתם כאן, ואם תהיו כאן ב-4:30, הזמן שבו מרבית האנשים ישנים עמוק, כנראה שאינכם בכלל צריכים לקרוא את מה שכתוב כאן.

אך בכל זאת, אקדים: לפני יומיים חזינו במשחק הראשון בסדרה, שנגמר 113-111 לטובת הקלגסים (גיא?) מקליפורניה. לסיפור המשחק הזה נגיע מאוחר יותר, אבל דבר שמאוד חשוב לדעת – ואם אתם לא יודעים אותו אני מניח שגם לא תהיו פה ב-4:30 – הוא שקוואי לאונרד, ה-סופרסטאר של ס"א, ואחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה, נפצע (יש שיגידו נפצע ע"י) ויעדר הערב מן המשחק. זוהי מכה אנושה לסיכוייה של הספרס לגנוב משחק באורקל ארינה, בטח הלילה, מה שכמובן אם הם לא יצליחו לבצע באחד מארבעת המשחקים, הם ימצאו עצמם צופים בגולדן סטייט מעפילה לגמר ליגה שלישי ברציפות מהטלוויזיה.

 4:00 – סאן אנטוניו ספרס (0) – גולדן סטייט ווריורס (1) – שידור בערוץ הספורט

 

 

הבה ניגש לניתוח המשחק הראשון בהרחבה. ראוי לציין, שאשתמש בכמות מינימלית של מספרים, ומרבית הניתוח יתבסס על עיני בלבד. לכן, אתם בהחלט רשאים לחלוק על אבחנותי.

ס"א ספרס, לפחות עד הרגע שבו קוואי לאונרד נפצע, נתנה נוקאאוט מנטלי וכדורסלני לסגנית האלופה. הם הכריחו איבודים, הצליחו להתמודד עם הקלעים של גולדן סטייט בצורה יחסית סבירה (והוציאו את קליי תומפסון לחלוטין מהמשחק כידוע) ובעיקר שיחקו התקפה שוטפת. המוציא לפועל העיקרי היה לאונרד מן הסתם, שקלע 26 נק' ב-23 דק' בלבד, והוא גם היה זה שיצר את המיסמאצ'ים בפיק אנד רול והנאת הכדור הספרסית – שהייתה די מרשימה לפרקים. הם שמרו על הפרש קבוע של כמעט 20 נק', שנבע יותר מהצד ההתקפי של המגרש מזה ההגנתי, עד, כמובן, לפציעה של לאונרד. דבר נוסף שראינו הייתה הופעת וינטג' נוספת של עמנואל ג'ינובילי המרבה בכאלו באביב הזה. הגארד הארגנטינאי הוותיק היה נהדר בשני צידי המגרש, כולל דברים שלא רואים בסטטיסטיקה – המרשימה בפני עצמה – כמו עמידה בכדי לסחוט עבירת תוקף, אקסטרה פאס הכרחי, ועוד.

ג'ינובלי גם היווה דוגמא קלאסית לשחקן שלקח את המומנטום הנהדר שהספרס צברה משני המשחקים האחרונים נגד הרוקטס לסדרה הזו. המשחקים האלה ללא ספק השפיעו על הקבוצה – ועל ג'ינובילי בפרט – וכך ראינו הפרש של 25 נק' לטובת הפופוביצ'ים אחרי פחות מרבע שעה נטו של כדורסל. כל זה היה טוב ויפה עד…

ברגע שהוא יצא, בנוסף לחסרונו של טוני פארקר (שאמנם היה יכול להיות עול בהגנה, אך היה יכול לייצר הרבה בצד הצבעוני יותר של המגרש), כמעט כל היכולת ההתקפית של ס"א נזרקה שאולה, בנוסף לאי-יכולת בסיסית לעצור את ה"בליצים" – ריצות – המפורסמים של גולדן סטייט היה ברור כיצד המשחק הזה יגמר מהר מאוד. אז אפשר להגיד שגולדן סטייט לקחה את המשחק הזה בחסד – או בזכות, אם המהלך של זאזא היה מכוון – ואפשר להגיד שלא, אך אין ספק שברגע שקוואי יצא, הלוחמים לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים והצליחו לסגור פער לא קטן בזמן מוגבל.

סטף קארי היה מצויין, ובניגוד לדוראנט, 40 הנק' שלו הורגשו באופן מאוד דרמטי וללא ספק הוא היה הברומטר של הלוחמים במשחק הזה. קרי הוביל דבר שאני אוהב לקרוא לו "אפקט מכבי" – על שם מכבי ת"א  בכדורסל עד ל-2014/15  – שבו קבוצות פשוט מאבדות את עשתונותיהן בגלל היריב, נלחצות ומאבדות כדורים טיפשיים. לפרקי המומנטום שהיו לגולדן סטייט בסוף הרבע השלישי זה היה ממש נראה בדיוק כך. עם זאת, ללא קליי תומפסון ודריימון גרין המשימות יהיו יותר קשות.

אין עוד הרבה מה לומר על המשחק הזה, שכמובן ללא שחקן ההגנה של השנה בפוטנציה יהיה קשה שבעתיים עבור הספרס, אבל היי – בפעם האחרונה שהם שיחקו בלעדיו – מול יוסטון – זה נגמר ב-40 הפרש, אני בטוח שהם יחתמו על עשירית מזה.

 

 

Subscribe
Notify of
332 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי לס
אלי לס
16/05/2017 16:02:43

ההתקפה הפרועה של פופוביץ הצבוע יכולה להצביע על יאוש ואי אמונה ביכולת שלהם ללא קוואי אבל הספרס כמו הספרס ייצאו מזה בכבוד, לא עם נצחון אבל גם לא עם תבוסה

captain beefheart
captain beefheart
16/05/2017 18:29:46
Reply to  אלי לס

מישהו עם שם כמו שלך מופיע בסופשבוע ראיתי המלצה של שרון קנטור

אלי לס
אלי לס
16/05/2017 18:51:54

שמעתי עליו, לא קשור

no funny shtuff
no funny shtuff
16/05/2017 19:04:23

דגנייתי אחד.. לא רע בכלל!
זוכר אותו עוד מהתיכון.

Berch
Berch
16/05/2017 21:53:15

אחת התגובות הטובות 🙂
אוהב את האתר הזה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/05/2017 13:15:37
Reply to  אלי לס

כדאי שתחשוב שוב!!!

ולדי קוגן
16/05/2017 16:21:30

בלי קוואי זה יהיה דו ספרתי קל. אפשר כבר לרשום 2-0.

רועי ויינברג
Admin
16/05/2017 16:39:54

אם יש צדק ספורטיבי הספרס איכשהו מנצחים את זה. אבל אין מצב. 2-0 גולדן

Ish
Ish
16/05/2017 17:21:25

nah, אם יש צדק ספורטיבי הווריירס עושים פו פו פו אנד פו כמו שסומסום חזה

רועי ויינברג
Admin
16/05/2017 18:54:00
Reply to  Ish

אם איך שהם נראו במשחק הראשון הם יפסידו 4-1 בגמר לקליבלנד (והם לא, הם יפסידו 4-2)

Ish
Ish
16/05/2017 19:01:16

הקאבס הם לא הספרס, הם צריכים שיתנו להם להרביץ חופשי כדי לשחק "הגנה", ובלי זה הם לא יכולים לגרד עצירות נגד הווריירס גם כשהם נראים כמו שנראו במשחק הראשון(ועדיין סיימו עם 113 נקודות) אם זה יקרה או לא נצטרך לראות העתיד(או לא, הסלטיקס והספרס עדיין כאן בינתיים)

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 19:11:41
Reply to  Ish

עבור 100 פוזשנים:
במשחק 1 בין הספרס לגולדן סטייט שרקו לספרס 23.7 עבירות.
בפיינלס בשנה שעברה שרקו לקאבס 22 עבירות,
לגולדן סטייט 22 עבירות.

Ish
Ish
16/05/2017 19:16:46
Reply to  Ish

ראה ערך 'יתנו להם להרביץ חופשי'

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 19:20:25
Reply to  Ish

אז איך יש שוויון מוחלט בכמות העבירות שנשרקו?
(על אחת כמה וכמה כאשר הקאבס תקפו הרבה יותר את הצבע)

Ish
Ish
16/05/2017 19:29:15
Reply to  Ish

1) אתה לא מבין את הפירוש של להרביץ חופשי. זה מאוד פשוט. הם מרביצים ולא שורקים להם עבירות על זה.

2) עכשיו ברור למה כל הטענות שלך כאן לא רלוונטיות? ברור למה שוויון מוחלט בכמות העבירות שנשרקו לא רלוונטי? ברור למה זה שהקאבס תקפו הרבה יותר את הצבע לא רלוונטי?

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 19:35:25
Reply to  Ish

בטח שרלוונטי.
מי שהרביצו חפשי היו דווקא גולדן סטייט.
משחק 4, פעם אחר פעם, לברון לקח את הכדור לסל,
ובכל המשחק הוא קיבל רק 4 זריקות עונשין.
קליבלנד "הרביצו" יוצר?
לכן גם נשרקו נגדם יותר עבירות מאשר נגד הת'אנדר סיבוב לפני.

Ish
Ish
16/05/2017 19:53:45
Reply to  Ish

גיא, אין לי כח לעוד ויכוח על שכתובי ההסטוריה שלך. אנחנו מודעים להטיה והעדפה שלך ואין לי זמן לענות לכל הנתונים שאתה עושה להם צ'רי פיקינג שכלל לא קשורים לנקודה. אם אתה רוצה לדבר, קודם תעבור על ספר החוקים בסעיפים הנוגעים לעבירות(כן, זה לא רק על שחקנים עם הכדור שמקפיצים לעבר הסל(מטורף אני יודע)).

Ish
Ish
16/05/2017 19:56:06
Reply to  Ish

זוכר את הסרטון של לברון עם קרי שהבן של הביא אתמול? אתה יודע מה נשרק שם? אתה יודע כמה עבירות כאלו הקאבס ביצע במהלך הסדרה וכמה כאלו נשרקו?

'מי שהרביצו חפשי היו דווקא גולדן סטייט.'

די ברצינות, תפסיק לשקר

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 19:59:34
Reply to  Ish

איש, דרך נהדרת להוכיח נקודה.
אין לך מה לומר על התוכן, אז תכתוב על הכותב.
גולדן סטייט שומרים באגרסיביות שלא נופלת מזו של שום קבוצה.
אבל כנראה מהעגלה, קשה לראות כמו שצריך…

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 20:03:04
Reply to  Ish

"הסרטון של לברון עם קרי שהבן של הביא אתמול"
בו נדבר על צ'רי פיקינג…
כשאתה לא אוהב את מה שאתה קורא, אז מי שמולך שקרן,
שיהיה לך לבריאות.
נראה לי שטוב אם נסכים שאני לא אגיב לשטויות שלך, ושאתה תתעלם משלי.
לילה טוב.

Ish
Ish
16/05/2017 20:12:33
Reply to  Ish

גיא, התוכן שלך מתעלם מהנקודה שאני מדבר עליה ואינו קשור אליה והסברתי לך למה. מי שמתעלם מעובדה מוזרה זו הוא אתה. אין שום טעם שאכתוב עוד משהו על התוכן הזה.הנתונים שהבאת פששוט אינם קשורים. אתה מתמקד בסוג אחד של עבירות ומשווה בין עבירות שנשרקות כאשר מדובר על עבירות שלא נשרקו. אין מתאם בין כמות העבירות שנשרקו וכמות העבירות שלא נשרקו.

ברור לך העניין עכשיו? כן או לא?

זה נחמד לשים אותי על העגלה אבל אני לצערי לא אשמח טיפה או ירווח לי מזה שהווריירס יקחו אליפות או הקאבס או מי שלא יהיה השנה(באמת . אין לי השקעה רגשית פליאוף השנה בכלל השנה שעברה שברה את האמונה שלי בהגינות של הליגה(סוג של קש ששבר את גב הגמל)).

אבל זה מאוד מצחיק שאתה עושה בדיוק מה שכרגע התלוננת שאני עושה כלפיך.

אגב הוספת את יוסטון ואת הווריירס של 2015 לרשימת השנואות שלך עכשיו שאתה יודע שהורי וגרין שיחקו בהן?

Ish
Ish
16/05/2017 20:15:37
Reply to  Ish

גיא, זה לא צ'רי פיקינג, זה פשוט דוגמה זמינה. אתה מוזמן להסתכל על קרי במשך כל הסדרה ולראות את אותו הדבר. עבירות של הקאבס שלא נשרקות. אחרי זה אם אתה רוצה אתה יכול גם לעבור לקליי.

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 20:22:00
Reply to  Ish

עזוב, איש.
כבר אין לי רצון להתנצח.
ברגע שעברנו לפסים של "תפסיק לשקר",
אז זה כבר לא מתאים לי.

Ish
Ish
16/05/2017 20:24:12
Reply to  Ish

לא באמת ציפיתי שלא תעלם כרגיל בנקודה הזאת.

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 20:26:25
Reply to  Ish

אתה סתם מוציא את עצמך טרול מאיך שאתה מתנהל.
חבל.

Ish
Ish
16/05/2017 20:28:15
Reply to  Ish

גיא נו ברצינות, תפסיק להתתמם שוב פעם.

יותם
יותם
16/05/2017 20:58:16
Reply to  Ish

איש, בלתי אפשרי להתווכח עם הטענה שלך כי כרגע היא בלתי אמפירית בעליל ומבוססת על צפייה ותחושות בלבד (אלא אם כן תשב עם שופט ותיחשב עבירות שלא נשרקו לאורך סדרה. בהצלחה). עד אז, זה בגזרת השערה שעלתה לך בזמן צפייה במשחקים בהיותך אוהד לא כל כך אובייקטיבי. להביא סרטון בודד או שניים להמחשה פשוט לא רלוונטי פה (הסתכלת בכלל על עבירות שלא נשרקו לצד השני?).

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:13:11
Reply to  Ish

הסיבה אגב שציפיתי שתעלם היא שהתגובה 3.1.1.1.10 הוציאה את כל הרוח מכל הטענות שלך, וברור שזה לא בגלל שאמרתי תפסיק לשקר, כי הרי אני אומר תפסיק לשקר בכל תגובה רביעית שלי(בדרך זו או אחרת). תפסיק לשקר אגב, גם אינו פסים אישיים, ואני די בטוח שאתה יודע את זה.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:22:57
Reply to  Ish

יותם יקירי, כל שעליך לעשות הוא לקרוא את ספר החוקים של הnba, ולצפות בהגנה של הקאבס על קרי בסדרת הגמר. אתה תראה בדיוק על מה אני מדבר.

תעשה את זה ותחזור אלי או שתעשה כמו כל האחרים שהצעתי להם לעשות זאת בשביל להווכח במציאות ואל תצפה ותמשיך לזרוק טענות של 'אתה סתם אומר טענה בלתי אמפירית '. שזה קצת מצחיק אגב בהתחשב בזה שציינת בדיוק איך היא כן אמפירית למעשה, אבל אין לך רצון או כוונה להווכח באמפיריות זו. תכלס, לא מאשים אותך שאתה לא רוצה לעשות זאת אין לך שום דבר להרוויח מזה חוץ מסבל ושנאה מאנשים שרוצים לחיות בבועה הנחמדה של הספורט היה הוגן. אני אגב גם לא אביא לך נתונים אמפירים אלו כיוון שגם אז תמצא תירוצים ומטען שהמתודיקה שלי פסולה, או שהנתונים לא מדויקים וכו'.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:24:00
Reply to  Ish

על בסיס מה אגב אתה קובע שאני אוהד לא כל כך אובייקטיבי?

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2017 21:25:47
Reply to  Ish

בתכלס אבל יותם צודק (בלי קשר למניע זה או אחר שיש או אין לו). עד שלא יושבים משחק אחרי משחק ועוברים מהלך מהלך אז זו טענה לא מבוססת.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:29:36
Reply to  Ish

וכן, הסתכלתי גם על עבירות בכיוון השני, והיו גם כאלו. אבל ההבדל בכמויות הינו עצום וההבדל בהשפעה על צורת המשחק של הקבוצות הינו ענק. והסיבה שהסדרה נשפטה כמו שהיא נשפטה נובע מהוראות שהשופטים מקבלים ישירות מהליגה על איזה דגשים לשים בשיפוט ואיזה סוג של עבירות להקפיד לשרוק ואיזה לא. לא מדובר במקריות.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:30:45
Reply to  Ish

למה אתה חושב שלא עשיתי את זה?

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2017 21:32:19
Reply to  Ish

ישבת וספרת עבירות? את האמת אני רואה אותך עושה את זה. אבל אם כן אז מה המספרים?

מתן גילור
16/05/2017 21:50:09
Reply to  Ish

תייגו גילרי אחד שמזכיר לכם את וילבור ואחד שמזכיר לכם את אורויל ואל תגלו להם מי זה מי.

יותם
יותם
16/05/2017 21:51:43
Reply to  Ish

בגלל זה ציינתי שכרגע ההצגה שלך היא לא אמפירית וכמו שהבנת היא אכן יכולה להיות כזו.
האמת שאין לי שום אג'נדה בוויכוח הזה, ורק מעניינת אותי שאלה אחת – מדוע אתה צופה? בהנחה ואתה מאמין שהכול "מכור" ו"מתוכנן"?

גם בעיניי השיפוט בליגה רחוק מלהיות טוב, פשוט בסדרה ההיא באמת לא זיהיתי מגמתיות (עדות צפייה שגם היא לא יכולה להכריע ויכוח בנושא).

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:09:40
Reply to  Ish

אני לא חושב שהכל מכור ומתוכנן. אני חושב ונראה לי שיש הרבה הצדקה וראיות לזה ש:
The NBA is rigged for drama

לפעמים זה יוצר בזיונות נוראיים

ואתה חושב שאם אציג את זה בצורה אמפירית מישהו באמת יטרח לעבור על זה?
אני מבטיח לך שלא בעיקר הודות לשתי סיבות(יש עוד פחות משמעותיות)
1) אף אחד לא יהיה מוכן לעבור על זה כיוון שהזמן הנדרש בשביל להווכח בנתונים הוא באמת בלתי נסבל.
2) הbias הקיים אצל האנשים הינו מכשול בלתי עביר. לא סתם אנשים פה אפילו לא טורחים לנסות להבין את הטענה שלי אלא ישר מנפנפים. אם תביט על נושאים פוליטים מקטבים תוכל לראות דוגמה טובה לזה.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:12:17
Reply to  Ish

מתן, כל מה שהבנתי שזו דרך מאוד מוזרה לומר שאנחנו צודקים או מעופפים או בקטע של אופניים (אני לא בטוח)

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:13:34
Reply to  Ish

רוצה לדעת באיזה דקה לברון אמור היה לצאת בשש עבירות במשחק החמישי?

מתן גילור
מתן גילור
16/05/2017 22:18:07
Reply to  Ish

פורצי דרך 😀

פליימיקר
פליימיקר
16/05/2017 19:56:04

כמו שהספרס נראו במשחק הראשון מול יוסטון הם הפסידו 1 4 ליוסטון

Ish
Ish
16/05/2017 19:56:59

תכלס

p
p
16/05/2017 19:02:04
Reply to  Ish

מה יהיה בזה צדק? מה יהיה בזה ספורטיבי??

Ish
Ish
16/05/2017 19:06:41
Reply to  p

פיצוי על הגמר האחרון. צדק להם ולליגה על מה שהליגה עשתה. אבל אני לא מצפה שתבין. אתה רשאי לשנוא אותם כמה שאתה רוצה, זה לגיטימי ביותר עם היריבות שלכם איתם.

Ish
Ish
16/05/2017 19:08:39
Reply to  p

ולהבהרה על הספורטיבי מה שהליגה עשתה להם היה לא ספורטיבי נצחיון מתקן יתקן את העוול (כביכול, לא באמת לגמרי מדובר בקבוצה אחרת אחרי הכל)

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 19:18:23
Reply to  Ish

*

עד שאיש לא יבין שהצדק והעליונות מגיעים מהמיזרח… שום דבר לא יתקדם פה.

p
p
16/05/2017 19:41:53
Reply to  Ish

לא ברור לי מה ספורטיבי בקבוצה שגמרה את התחרות בליגה.
המאזן הטוב בהיסטוריה פלוס שחקן טופ 3 בליגה.
אין לי טענות לא לגס ולא לדורנט, שניהם פעלו באופן לגטימי וחןקי, אבל ספורטיבי ומעניין, זה לא.

Ish
Ish
16/05/2017 19:47:44
Reply to  Ish

סליחה p, הם לקחו אליפות אחת? חצי אליפות? הגיעו לגמר?

לא? אז אולי קצת הקדמנו עם האבחנה הזאת? כשהם יקחו אליפות סע חופשי תשפוך הררי מילים נהרות מילים מה שתרצה, עד אז… הם עוד לא עשו כלום.

Ish
Ish
16/05/2017 19:50:00
Reply to  Ish

אורטון

א) החיקוי של פיני לא משכנע, תוסיף עוד 30 כוכביות.

ב) אין כאן שום עניין של צדק, ועליונות לא מתגלה במגרש משחקים עקום

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 19:58:27
Reply to  Ish

*
אישש ההבנות שלך מתאימות לטרול של קובי מוואלה ואחד שלא רוצה להבחין בכדורסל אמיתי.

p
p
16/05/2017 22:01:58
Reply to  Ish

סבבה, נחכה.

בינתיים תסביר לי למה פו פו פו אנד פו זה מה שראוי. ואיך אתה עדיין מתיימר להיות אובייקטיבי ולמה סאן אנטוניו צריכה "להענש" על אליפות שהגיעה (נניח, לא מסכים) לג"ס שנה שעברה?

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:16:33
Reply to  Ish

אה, תאמת, זה סתם הלצה, בשביל שסומסום יצא צודק ויוכל לזעוק I told you so לנצח נצחים. ברור שהספרס לא צריכים להענש על זה. מצטער על ההטעיה בעניין.

p
p
16/05/2017 22:34:23
Reply to  Ish

קיבלתי =)

סתם אחד
סתם אחד
16/05/2017 16:43:22

– הנקודות של דוראנט ברביעי הורגשו מאוד (קלע איזה 8 אם 10 רצופות) כדי למחוק את ההפרש
– לא הרבו לדבר על ההתקפה הקריטית של המשחק בפיגור 3 קארי מחטיא שלשה לוקח כ"ח התקפה ומעביר לדוראנט תוך כדי נפילה וקם מהרצפה כדי לקבל הזדמנות 3 ולהשוות. ג'ינובילי פספס (קצת התעצל או היה עייף) פעמיים את הכדור ולדעתי זה עלה להם במשחק. לא פעם ראשונה שקארי עושה כאלו דברים וזה מראה על נחישות וחוסר ויתור (https://www.youtube.com/watch?v=cTjlBfTeTcA)
– במשחק הראשון עקבתי לראשונה אחרי הבלוג החי וזה סיוט רק בגלל הקללות והויכוחים המיותרים. כמו שאומרים "קחו חדר במלון" – תפתחו צ'אט באתר אחר אם אתם רוצים לריב אחד עם השני (או שתתחתנו). עדיף כבר לראות את האמריקאים בפסקי זמן מתלהבים מהמצלמה

מרקו
מרקו
16/05/2017 16:44:14

סיכוי טוב שאעדיף להשלים שעות שינה. הסדרה שהכי סקרנה אותי הפכה בגלל בריון גרוזיני לסדרה הכי לא מעניינת והכי צפויה. הנבא הולכת להפסיד צופים רבים הלילה וכתוצאה מכך גם הרבה הכנסות מפרסומות כי אנשים רבים חושבים שאין טעם לראות. הם צריכים למצוא פתרונות נגד הבריונות הזאת.
כל כך כואב לראות את קוואי, השחקן שהכי מלהיב אותי בחוץ בגלל שחקן בריון דרג ג.
גולדן ב25 הפרש במינימום.
ברכות לאוהדי גולדן על העלייה לגמר.

והנה זאזא הבריון חכם על כאלה שנמוכים ממנו בחצי מטר
https://www.youtube.com/watch?v=kjQX6RjmK2E
הרס את גמר המערב, הרס.

Ish
Ish
16/05/2017 17:24:49
Reply to  מרקו

הבעיה היחידה היא שאם זה היה קרי על הרצפה שם במקום ווסטברוק היו אומרים כאן פלופ

מרקו
מרקו
16/05/2017 17:33:55
Reply to  Ish

כן אבל לא העבירה עצמה הטרידה אותי כמו העמידה המאיימת בפוזה של ערס צעצוע כשהקטנציק שוכב על הרצפה חסר אונים. שילך על אנשים בגובה שלו. ערס מצוי.

Ish
Ish
16/05/2017 19:03:27
Reply to  מרקו

שוב וכשלברון(לדוגמה, תקף עבור בערך כל מי שאינו שחקן ווריירס) עושה את זה אז אף אחד לא אומר שהוא בריון ערס מצוי וכו'

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 19:26:38
Reply to  Ish

עוד דוגמה גרועה והשוואות בין פלופר גרוע לשחקן קשוח..

לברון זה השחקן שמקבל הכי הרבה עבירות ומכות שלא נישרקות במהלך המישחק.

Ish
Ish
16/05/2017 19:33:12
Reply to  Ish

אורטון, לא יפה לקרוא ללברון פלופר ולזאזא שחקן קשוח

לברון אכן מקבל הרבה עבירות ומכות שלא נישרקות, אבל בהחלט לא הכי הרבה והוא גם מבצע עבירות שלא נשרקות בחלק העליון של הליגה (במיוחד עבירות תוקף שם יתכן שהוא דווקא כן הכי)

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
16/05/2017 16:44:16

תודה רבה יונתן.
יש לי תחושה בשנים האחרונות שהלוחמים חייבים להיות לפעמים עם הגב לקיר כדי להתעורר. אין מצב שהמשחק האחרון לא ניער אותם והלילה אני מאמין שהם יעלו במוד רצחני.

ספלאש
ספלאש
16/05/2017 16:49:38

חבל שפציעה משמעותית כזאת תהרוס לנו את הסדרה המעולה בפוטנציה הזאת. מתי כבר נזכה לראות את גולדן נגד הספרס כמו שצריך?

Ish
Ish
16/05/2017 17:26:43
Reply to  ספלאש

כרגע נצטרך בעיקר לקוות שקוואי יחזור למשחק שלוש והלאה

ושנה הבאה עם פול(סתם, לא באמת ,אבל הם ימצאו איזה פוינט איכותי למלא את החלל) יהיה אפילו יותר מעניין

סתם מישהו
סתם מישהו
16/05/2017 16:53:51

25 הפרש היא אכן תחזית אפשרית.

ori88
ori88
16/05/2017 17:07:56

יונתן, תודה רבה.
עם גרין והספלאש, ס.א. לא תתאושש

דן
דן
16/05/2017 17:08:36

גולדן ללא קוואי זה אליפות עם כוכבית וסימן קריאה

Ish
Ish
16/05/2017 17:28:18
Reply to  דן

איזה משחק כייפי – זרוק שנה אני מוצא לך את הכוכבית, יודע מה יותר טוב שלוש כוכביות

בוב
בוב
16/05/2017 17:13:37

איפה כל החכמים שהראו לנו את המאזן של ס"א בלי קאוואי (בעונה הסדירה + משחק 6 ביוסטון) ושאמרו שאולי עדיף לס"א בלעדיו..?

לא רק שדוראנט דוחה, הוא גם מזליסט. השחקן היחיד שיכול לעמוד מולו שווה בשווה בסדרה היחידה במערב שיכלה להזיז לג"ס נפצע (תודה לזאזא), וזה אחרי שמחצית שלמה קאוואי עשה ממנו צחוק..

לפחות נראה אותו חוטף מלברון (לא אומר שקליבלנד ינצחו, אומר שלברון יגרום לדוראנט לסבול)

מרקו
מרקו
16/05/2017 17:20:57
Reply to  בוב

אני בהחלט מבין למה יש כאלה שאינם אוהבים את דוראנט אבל אני לא חושב שאפשר להיות אובייקטיבי ולומר שהוא לא שחקן אדיר. חיה רעה. מפלצת! ובאופן אישי השחקן האהוב עליי אחרי קוואי ולילארד.

בוב
בוב
16/05/2017 17:54:10
Reply to  מרקו

לא אומר.
הוא באמת שחקן מדהים. השתמשתי במילה "דוחה", לא בגלל יכולות הכדורסל שלו, אלא בגלל החלטה אחת שלקח.

Ish
Ish
16/05/2017 17:29:46
Reply to  בוב

אני די בטוח שאף אחד לא התכוון לזה ברצינות (אולי חוץ מאורטון אבל הוא הזוי לגמרי)

Ish
Ish
16/05/2017 18:11:41
Reply to  בוב

עד הפציעה של קוואי דוראנט היה עם 14 נקודות 4/11 מהשדה (חטף שני גגות ומורי ואלדרידג') אז הוא לא היה מצויין עד אז אבל קוואי גם לא עשה ממנו צחוק.

nba
nba
16/05/2017 17:15:17

זה נכון שנטעם שלה סדרה נפגם ואין חשק בגלל בריון עלוב

מצד שני אל תספידו לגמרי את המשחק היום , אלה עדיין סאן אנטוניו עם הניסיון ועם המאמן שיכול לשלוף מהכבוד הפתעות

מרקו
מרקו
16/05/2017 17:23:58
Reply to  nba

אחי, קליי, קרי, דוראנט, גרין – זה פשוט גדול על הסאן. גם עם קוואי הם היו פייבוריטים אבל עכשיו זה כבר חסר סיכוי קלוש שבקלושים. אינשאללה אקום בבוקר ואראה שהספרס ניצחו אבל זה כבר מופרך.

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2017 17:15:30

בן כמה אתה יונתן? זה מרגיש 16 גג (לא אומר לרעה או טובה, רק שואל)

יונתן שגב
יונתן שגב
16/05/2017 17:18:00
Reply to  קלמנטה

17.5

אורן
אורן
16/05/2017 21:12:42

איך אתה ורועי פחות מ 18? כבוד עליכם, יכולת הבעה עילאית.

יונתן שגב
יונתן שגב
16/05/2017 17:19:12
Reply to  קלמנטה

ולא הבנתי איך הסקת, יש כאן ניתוח כמעט ללא שום דבר נלווה.

מרקו
מרקו
16/05/2017 17:30:30

גם אני לא. אתה תותח. תדה על הפוסט.

מרקו
מרקו
16/05/2017 17:30:55
Reply to  מרקו

תדה=תודה

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 17:32:35
Reply to  מרקו

+ גדול!

קלמנטה
קלמנטה
16/05/2017 17:32:34

משהו בניסוחים הרגיש צעיר, רק רציתי לשאול
אני מאד נהנתי מהטור שלא יובן אחרת!

ברלה
ברלה
16/05/2017 17:28:13
Reply to  קלמנטה

באמת ככה נשמע בעניך ילד בן 16? אתה גר בארץ?
אני בכלל לא מאמין שהוא כזה צעיר עם יכולות כתיבה כאלו משובחות

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
16/05/2017 17:53:02
Reply to  ברלה

+ 1000 קשה להאמין שחלק מהכותבים המדהימים כאן לא סיימו תיכון, ודווקא הם אלו שהרבה פעמים נותניםאת הטון הענייני והבוגר ולא נסחפים באווירה של עצבים.

המשגיח
16/05/2017 18:18:44

1+

תודה יונתן

רועי ויינברג
Admin
16/05/2017 18:34:36
Reply to  ברלה

1+

nba
nba
16/05/2017 17:15:58

לשלוף מהכובע הפתעות

nba
nba
16/05/2017 17:19:27

לדעתי הם לא יפסידו מעל 10 , ניצחון אבל יהיה בהחלט

nba
nba
16/05/2017 17:20:20

הפתעה ענקית

Ish
Ish
16/05/2017 17:20:36

הם הכריחו איבודים -> הם כפו איבודים

בבקשה בבקשה…. בבקשה יפה עם דובדבן על הקצה העליון

כנ"ל לגבי זריקות

אגב משום מה אנשים לא מעריכים(/מתעלמים) את העניין שכל קבוצה אחרת(במקום הווריירס) עדיין הייתה מפסידה את המשחק (אפילו שקוואי נפצע).

יותם
יותם
16/05/2017 19:18:27
Reply to  Ish

איזה כיף שאפשר לא להסכים סתם ככה בלי לנמק כי הטענה שלך בסוף היא לא יותר מספקולציה…

Ish
Ish
16/05/2017 20:26:42
Reply to  יותם

כל מה אתה מדבר? איזה קמצוץ מהתגובה כאן הוא ספקולציה או מהווה אי הסכמה עם משהו?

יותם
יותם
16/05/2017 21:01:13
Reply to  Ish

קל להתבלבל. הפסקה האחרונה שלך מנוסחת כקביעה, אך היא בפועל ספקולציה שלדעתי אינה נכונה.

יותם
יותם
16/05/2017 21:04:16
Reply to  Ish

כלומר, זה שרק גולדן סטייט היו חוזרים מול אולדריג', ג'ינובילי והשאר…

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:34:06
Reply to  יותם

אוקיי בסדר, צודק. מן הראוי להוסיף למשפט זה את המילה כנראה.

אבל הקטע החשוב כאן באמת הוא להפסיק להגיד הכריח זריקות איבודים וכו'

nba
nba
16/05/2017 17:21:26

אם לאונרד היום אנחנו על 1-0 לספרס והמשך סדרה מהאגדות
במקום זה 1-0 בטעם רע והמשך סדרה עוד יותר

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2017 17:24:41

אחד המשחקים המגעילים בהיסטוריה שחקן נכנס מתחת לכוכב היריבה בכוונה כדי לפצוע אותו, והספרס משתמשים המון ביכולת האישית של קוואי ליצור לעצמו נקודות,היכולת שלו לקרוא קווי מסירה היא קריטית נגד גולדן סטייט ושיתקה את כל ההתקפה שלהם. עד הפציעה הוא השחקן הטוב במגרש הספרס ריסקו השפילו והורידו על הברכיים את הלוחמים, עד שהגאיורגי בחר להוריד את קוואי (אף אחד לא קונה את שני הצעדים האלה קדימה, פרט למטרת פציעה, הוא ניסה לפצוע את קוואי כבר בעבר עם לפיתת היד). פופ למרות הקסמים שהוא עושה הוא עדיין מאמן הוא הצליח להוציא מעל ומעבר מהקבוצה בלי קוואי. גולדן סטייט הנוכחית מחזיקה את הסגל המלוכלך בליגה זה ממש לא הילדים הטובים שלפני שנתיים, גרין עם הבעיטות לאזור הרגיש (חלק מתנועה כמו שהלוחמים טוענים מעניין אותי איך באימונים אף שחקן לא נפגע מהבעיטות האלה והיחידים שנפגעים זה היריבים) אותו דבר לגבי זאזא.

Ish
Ish
16/05/2017 17:32:50

ברוך

אני לא רואה את ההקדמה המתאימה לתגובה שלך. זה ממש לא לעניין.

Ish
Ish
16/05/2017 17:35:08

אגב באמת שחקן נבזי איך שהוא לא בוחל בכלום ופוצע בכוונה מלאה שחקנים מהקבוצה שלו רק בשביל יותר דקות

https://www.youtube.com/watch?v=rGCA7nIvEbI

מרקו
מרקו
16/05/2017 17:38:52
Reply to  Ish

חחחחחחחחחחחחחחחחזק!

עגל
עגל
16/05/2017 17:28:54

תודה יונתן בן ה 17.5
מפתה לא לקום אבל אופטימיים שכמונו, נקום ונקווה לנס.
לא מאמין שאני בעד ממלכת הרשע של ס״א אבל כן, כי קמה ממלכה רשעה הימנה

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 17:38:20
Reply to  עגל

זה שגולדן סטייט גורמים לי להיות בעד הספרס,
זה בלתי נסלח! . .

Ish
Ish
16/05/2017 17:41:09

נו ברצינות, קח אחריות, אתה לא ילד, הם לא גורמים לך לעשות שום דבר. אתה בוחר לעשות זאת בעצמך.

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 17:49:23
Reply to  Ish

בכל שנותי כאוהד, היו רק 3 קבוצות שממש לא סבלתי –
הלייקרס של 2002,
הספרס של אמצע העשור הקודם,
וגולדן סטייט במהדורתה הנוכחית.

לא הייתה לי בעיה עם שיקגו (למרות 93'),
לא הייתה לי בעיה עם יוסטון (שאין קבוצה שהאכילה אותנו יותר קש מאשר יוסטון),
וגם לא הייתה לי בעיה עם גולדן סטייט גרסת 2015 (ואפשר בקלות למצוא תגובות שלי שמחמיאות לקבוצה, ולקרי באותה שנה).

לא "עושים לי את זה", הבואנים, ההורים, הגרינים והזאזות של הכדורסל.

Ish
Ish
16/05/2017 18:02:22

1) לא סותר שזה עדיין בחירה שלך

2) גם ב2015 היה שם אחד בשם גרין (שנמצא ברשימה שלך)

3) וכשיהיה איזה גרין(או הורי) כזה בסאנס שיביא אותה לאליפות הוא יהיה השחקן האהוב עליך(או לפחות שחקן שאתה אוהב)

Ish
Ish
16/05/2017 18:03:07

אה, וגם ביוסטון היה הורי אחד שברשימה שלך

יוני
יוני
16/05/2017 18:08:00

הלייקרס והספרס הוציאו ממני הרבה יותר אמוציות, אולי בגלל שסקרמנטו והסאנס שיחקו כל כך יפה.
גולדן סטייט לא מעוררים אותה כמות שנאה, סתם חבורה של יהירים

עגל
עגל
16/05/2017 22:09:43

הורי היה מותק ביוסטון

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:19:19

כלום לעומת כמה מותק שרודמן היה בפיסטונס

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2017 22:21:35

גם בפיניקס הוא היה מתוק. אפילו הביא מגבות למאמן.

nba
nba
16/05/2017 17:40:29

ביכולת שהם שיחקו עד הפציעה של לאונרד אין להם מה למכור נגד לברון החדש שהתחיל לקלוע שלשות באחוזים יפים . קליבלנד לדעתי פייבוריטית נגד גולדן. דווקא סאן אנטוניו לדעתי הם במצאפ פחות טוב

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 17:41:51

תודה, יונתן.

על הנייר –
גולדן סטייט. ובקלות.
אבל יש לי תחושה שהלילה יהיה אחד מאותם לילות בהם אלדרידג' מזכיר לכולם שלפעמים הוא יכול להיות אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה.
ובמקרה כזה,
הנק' שלו, + הנחישות של שאר הקבוצה (לצד המון מזל) יכולים להספיק לניצחון דחוק.

או במילים אחרות –
…wishful thinking

captain beefheart
captain beefheart
16/05/2017 20:31:17

איתך גם בווישפול וגם בת'ינקינג

nba
nba
16/05/2017 17:47:03

הם צריכים התעלות של אולדריג גאסול מילס וקצת גינובלי ואולי מהספסל מישהו יפתיע , למען הצדק אולי תהיה הפתעה היום ונגיע ב 1-1 לטקסס דלאונרד חוזר לנקמה . אין מה להאמין לו שהוא אמר שלדעתו זאזה לא התכוון . הוא לא האמין לעצמו שאמר את זה באותו רגע בראיון . הוא כנראה פשוט שחקן וגם בנאדם לא בכיין שיאשים

גיא הרשע
גיא הרשע
16/05/2017 17:50:47
Reply to  nba

חייבים לציין לחיוב את התנהלותו של קאוויי,
שחקן יוצא דופן.

Ish
Ish
16/05/2017 17:58:30

בן אדם יוצא דופן

מרקו
מרקו
16/05/2017 18:10:51
Reply to  Ish

כל כך מיוחד וצנוע. הוא מהפנט אותי. אשכרה מאוהב בו.

מרקו
מרקו
16/05/2017 18:12:36
Reply to  מרקו

אולי פיספסתי אבל אני לא זוכר שהוא פעם הלך לשופט והתלונן על שריקות כמו 99.9% משחקני הליגה. שחקן הוגן. צחוק הגורל שדווקא הוא נפגע מחוסר הגינות.

מיקי
מיקי
16/05/2017 18:49:47
Reply to  מרקו

גם אני. דמות מופת

אבי
אבי
16/05/2017 17:47:30

תודה יונתן.

לא ראיתי איזכור לכך שגם איגודאלה בספק וכנראה לא ישחק.

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2017 17:52:05

אני לא מאמין שג"ס הפכה אותי לאוהד הספארס. הם לא יוותרו בקלות, ואני בטוח שנראה הלילה את דייויד לי הרבה יותר.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 18:49:08
Reply to  מנחם לס

+1
* הגולדן בויז שוברים במדד המגעילות והנחיתות את כל ה"כוכביות".

רק חבל שאחרי מישחק אחד הסידרה הפכה לגמורה עוד ליפניי שהתחילה.

nba
nba
16/05/2017 17:54:15

גם אני רחוק מלאוהד את הספרס , אבל אי אפשר שלא להיות בעדם אחרי מה שהרמאים מהמפרץ עשו להם .

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
16/05/2017 17:55:13

בהצלחה לספרס, אבל הלוחמים האלה בעייתיים.. יש לנו סיקור מהשטח מגולדן סטייט, אריק טל?

צביקה
צביקה
16/05/2017 17:57:17

מה שחשוב זה שהם ינצחו את השניים הבאים, כאן בס"א. עם קוואי. זה המבחן. ואתם זוכרים איזה הצגה נתנה כאן ג"ס בפעם שעברה שהיה משחק כזה. האמת זה מפחיד…

nba
nba
16/05/2017 18:03:00

0-2 זה אומר שיצטרכו לנצח 4 משחקים ברצף בשביל לנצח ב 6 משחקים בסדרה 4-2 במשחק 6 בבית , משחק 7 באוריקאל יהיה קשנ שוב לנצח כמו קליבלנד. המון אנרגיות הם יצטרכו וזה נראה קשה ביותר

nba
nba
16/05/2017 18:04:18

המשחק ה 1 חיסל המון מהסיכויים. היום צריך נס איכשהו ואז הסדרה מקבלת תפנית וחוזרת להיות מעניינת ביותר

Smiley
Smiley
16/05/2017 18:14:52

מכיוון שאולדריג' הופך פתאום לשחק המפתח (והמטרה) של הספרס פופוביץ' חייב למצוא לו דקות מנוחה כדי שיגיע טרי לדקות המכריעות, במידה ויהיו כאלו.
פטי מילס גם חייב להתאפס על הקליעה שלו כי הוא היה חלש מאוד במשחק הראשון.
אני חושב שאצל ג"ס הכדורים יצללו פנימה יותר בקלות אחרי הסרת החלודה מהמחשק הראשון.

captain beefheart
captain beefheart
16/05/2017 18:30:31

זה לא אחלה פריויו, זה אחסן פריויו!

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 19:12:55

https://www.youtube.com/watch?v=TD0zkehgBnc

*

הגולדן בויז הוציאו תקליט חדש, *** זהירות הביצוע גרועע כמו היכולת
הכללית בפלייאוף המערבי.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
16/05/2017 19:24:59

בוא נאמר את זה בלי להתבייש: ג"ס קבוצה מאוסה ומשחקים בה שניים מהשחקנים המלוכלכים בליגה (ולא בקטע טוב), דריימונד ופאג'וחיה

גוגליוטה
גוגליוטה
16/05/2017 19:32:50

עדיף שקוואי ינוח ויחלים כי אחרי המשחק הזה יש מנוחה ארוכה עד למשחק הבא.
מאמין שיהיה משחק צמוד עד הסוף. מקווה לראות יותר את קייל אנדרסון ודיוויד לי.
תודה רבה על הפריוויו

הייט-אשברי
הייט-אשברי
16/05/2017 19:46:19

כמה עובדות קטנות שיש מי ששכח :
1. ס"א השנה 8 : 1 בלי קוואי, כולל החיסול של יוסטון במשחק השישי שהכריע את הסדרה.
2. אני מאחל לקוואי רק בריאות , ושיופיע למשחק 3 . הוא באמת דמות מופת , חוץ מהיותו שחקן גדול. אף פעם לא אומר מילה לשופטים , וגם לא יצא נגד זאזא כמו שעשה הפלאח. ותהא אשר תהא התוצאה הלילה , נקווה שיחזור למשחק 3 . הסדרה רחוקה מהכרעה , לפחות מבחינת כמות המשחקים שנותרו.
3. למי ששכח , והזכירו את זה לפני , זאזא פצע לא כל כך מזמן את דוראנט והשבית אותו ליותר מחודש. זה היה מכוון ? אז בבקשה לקחת דברים בפרופורציה. פציעות קורות.
4. דקות ספורות לאחר הפציעה של קוואי סטף התרומם לקליעה ואולדרידג' נכנס לטריטוריה שלו באופן דומה . רק שסטף לא נחת לאולדרידג' על הרגל. תריצו באינטרנט ותמצאו .
ולמה יש לי הרגשה שאם זה היה הפוך וסטף היה חו"ח נפצע ולא קוואי , התגובות פה היו מתונות לאין שיעור , ורבים לא היו מגיבים כלל ?
כי בג"ס "זה בסדר" שזה יקרה – יש להם 4 כוכבים אז לא נורא שאחד ייפצע . עדיין יש תחרות .
לא ראיתי אפס קצה מהתגובות וההתלהמות שיש כאן כשהורפורד דרך על מוריס והשבית אותו באירוע חמור בהרבה.
אז לכל המתלהמים – תגידו לעצמכם ביושר איך הייתם מגיבים אם סטף היה נפצע ומושבת מהרגל של לה-מרכוס.

לעצם המשחק – בראשון ג"ס הסירה את החלודה . אני מקווה שיראו להם את הסרט מה ס"א עשתה לרוקטס במשחק השישי בלי קוואי , ושהם ילחצו על הדוושה מהפתיחה .

Ish
Ish
16/05/2017 20:01:16

הסעיף הראשון הוא מיותר לחלוטין וחסר משמעות

'לא ראיתי אפס קצה מהתגובות וההתלהמות שיש כאן כשהורפורד דרך על מוריס והשבית אותו באירוע חמור בהרבה.'

לא הייתי קורא לזה ארוע חמור בהרבה, אבל לא ראית כי לא היה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
16/05/2017 20:14:54
Reply to  Ish

הסעיף הראשון נועד להזכיר מה יכולה ס"א לעשות גם בלי קוואי . היא בנויה קבוצתית , ויכולה לשחק היטב גם בלעדיו. כמובן שחסרונו הוא אבידה גדולה לס"א .
לגבי הדריכה של הורפורד על מרקיף מוריס לני 3 שבועות – אתה מוזמן לצפות . כך נראית דריכה במכוון .

https://www.youtube.com/watch?v=AsnvfKG1JRU

הייט-אשברי
הייט-אשברי
16/05/2017 20:17:06

צ"ל לפני שבועיים

Ish
Ish
16/05/2017 20:20:05

הוא מיותר כי מלבד המשחק מול הרוקטס הנתון הזה במשחקים ברמת חשיבות וברמה זניחה למה שקורה עכשיו.

מצטער, ארוע חמור בהרבה זה הגזמה

הייט-אשברי
הייט-אשברי
16/05/2017 20:35:27
Reply to  Ish

אתה צוחק ? תסתכל שוב. הורפורד הושיט את הרגל קדימה בתנועה מאולצת אולי איזה מטר שלם . כמעט עשה שפגאט . ועשה את זה עם הפנים למוריס.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 20:42:37
Reply to  Ish

לא ברור לי איך הטענה הזאת שונה מהטענה של החברה שטוענים 'תסתכל זאזא עשה עוד צעד וקוואי זרק פיידאווי '

עגל
עגל
16/05/2017 20:02:16

מה יש לומר, צודק

שי אבן צור
שי אבן צור
16/05/2017 20:25:17

צודק לגמרי לגבי הורפורד ומוריס

מתן גילור
16/05/2017 20:40:18

לא ראיתי בזמנו את האירוע עם הורפורד. גועל נפש. חבל שליגה לא העיפה אותו לאלף עזאזל.

עגל
עגל
16/05/2017 20:53:38

הורפורד אשם.
ועדיין, הוא בא מרחוק וקפץ לעבר הזורק, מכאן שהרגל שלו המשיכה קדימה לעבר מוריס.
אם מראש הוא היה קרוב יותר אל הזורק אני מאמין שהרגל לא היתה הולכת כל כך קדימה

מוש השור
מוש השור
17/05/2017 4:27:22

כשאתה לא מתלהם אני דווקא יכול להסכים איתך

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 20:54:31

אגב גיא, רק שתבין. אין שום בעיה עם השנאה שלך, תשנא מי שאתה רוצה כמה שאתה רוצה. אבל תהיה מודע לזה ואל תהיה צבוע בקשר לזה או בגלל זה.

אתה שונא את הווריירס ולא מצליח לראות איך זה משפיע עליך ועל הדברים שאתה כותב בעקבות זאת.

הללל הינו ארגון מטומטם מבחינתי, אבל הם לפחות מודעים לעצמם ולא מציגים מצגות שווא שהם אובייקיבים לגבי מושא השנאה שלהם.

אתה צריך להבין שאתה בעיקר משקר לעצמך.

captain beefheart
captain beefheart
16/05/2017 20:55:21

לא יודע למה אבל אני מחבב את למרקוס אולרידג' מהיום שדרך על פרקט באורגון

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:35:41

What's not to like?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
16/05/2017 21:25:32

ג"ס מתחילה לשבור שיאים של גועל. יש כאלה שיאהבו את האלימות של זאזא כי זה"אולדסקול" וכדורסל קשוח של "גברים" ויש כאלה שיאהדו את המעבר של kd והפיכתם של הווריורס לקבוצת כוכבים שקונה כל מה שמסוגל לנצח אותה סתם כי הם אוהדי מכבי. שניהם ביחד- מעטים

אלי לס
אלי לס
16/05/2017 21:46:14

ויש כאלה שמסמפטים את גולדן סטייט עוד מ 2013 ולמרות שלא אהבו את החבירה של דוראנט עדיין אוהבים את הטוטאל בסקטבול שלהם

a.f
a.f
16/05/2017 21:26:54

ish אתה אפס מאופס חלאה שמשתלח בשפה מתנשאת ובוטה עם טיעונים של מירי רגב.
לא מבין איך גדולי הכותבים כאן מיתייחסים אליך.
לך תעשה חמוצים.
איכשהוא יש לי הרגשה שאתה עושה איירבול מהשלוש

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:36:32
Reply to  a.f

מאוד בוגר. פ י ה ו ק

Pot… Kettle… Black

הייט-אשברי
הייט-אשברי
16/05/2017 21:45:27

אתה לא שם לב שכל הזמן צצות פה מוטציות של רנדי אורטון , שהוא עצמו offspring של פיני הטרול מוואלה ? אין כל בדיקת IP , ואפשר כל פעם להמציא כינוי חדש ולכתוב טינופת ממוחזרת

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 22:56:29

*-
המבוגר האחראי היתעורר!

עכשיו בימקום לדבר על כדורסל הטרולים התחילו לריב על מי קבוצה יותר מלוכלכת הסלטיקס או הגולדן בויז.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 21:38:08
Reply to  a.f

האמת שהיום אני כנראה באמת עושה. איירבול מהשלוש, כבר עשרה חודשים לא נגעתי בכדור בגלל פציעות.

מכיר מקום לשחק בו באזור רחובות?

Berch
Berch
16/05/2017 21:55:48

עוד פעם מדברים על זאזא פצלוחה ?
אוף

אהבתי את הפרוויו

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:22:00
Reply to  Berch

דיברנו על זאזא? פאק, לא שמתי לב

🙂

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
16/05/2017 22:54:46

טוב, פתחנו פור יפה לקראת הלילה/בוקר. מספר היעד 1254, אם אפשר, קצת פחות שנאה.

בהצלחה לכולם, המקלדת בצד הזה נשרפה, ולא תעבוד יותר היום.

בן של, אני סוגר משמרת ומעביר אליך אחריות.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16/05/2017 23:03:08

*
אתה אגדה! הפכת את המקום לצ'אט של וואלה.
אבל זה מה שקורה במערב כשהסידרה גמורה ואין על מה לדבר.

גאון שיגעון
גאון שיגעון
17/05/2017 0:07:30

כי להתבכיין שוב ושוב ושובעל דירוג עוצמת הקונפרנסים זה ממש ממש בוגר וממש לא הרדידות של וואלה….

יאללה…..

Put on your big boy pants and talk REAL basketball!!!!

גאון שיגעון
גאון שיגעון
17/05/2017 0:12:59

אני מת על האתר הזה, משוגע על כל הטוקבקים, עד שזה מגיע לתינוקים שמתבכיינים ונעים מדעות קדומות.

אתם יודעים מה ההבדל בין הבעת דעה לכפיית דעה?
אני אוהב דעות שונות, אבל אם אתם מכריחים את כולם לחשוב אותו הדבר אז גם האתר המיוחד הזה יאבד את הייחוד שלו, אי של שפיות, איכות ומתינות. אז אם זה כך בכתבות ובטורים למה לאחרונה כשאני עובר לטוקבקים ככל שאני יורד, כך יורדת רמת האינטליגנציה.
חבר'ה, תרפו מהשטויות ותדברו דברים על רמה!!!!

דרך אגב, לא יודע איך נבחרים האנשים שכותבים טורים, אבל נעשתה עבודה מדהימה, כל כותבי הטורים כאן ב-hoops מדהימים!!!!

אורן
אורן
17/05/2017 0:17:16

לא מבין מה לעזאזל קורה פה בתגובות בימים האחרונים? מנחם סדר בבקשה התגובות זה חלק מרכזי באתר ואי אפשר כבר לקרוא אותן.

Rocky1
Rocky1
17/05/2017 1:20:03

בלי קאווי לא כוחות, 4/5 אולסטאר המערב נגד אלופת יורוליג בפוטנציה.

שעיה
שעיה
17/05/2017 2:28:26

עוד לא קרה כלום. גולדן סטייט גנבה אחד בבית 1-0. הלאה למשחק שתיים. היום זה היום

עידן
עידן
17/05/2017 3:27:11

למישהו יש קישור ללוטרי?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 3:50:16

מה ביקשתי? רק דם.
שיזרקו הכל מהעונשין. לא רוצה משחק רוצה מכות.
תהנו כל עוד אתם יכולים נבלות כי בעוד כמה ימים בטקסס יגיע העונש.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 3:56:51

הלייקרס עם הבחירה ב-2,
סאנס עם ה-4.
פאק!

עידן
עידן
17/05/2017 4:07:09

יש דרג-בוסטון ולייקרס
ויש זרג-פייקס

לא מפתיע

אבי
אבי
17/05/2017 4:00:25

חברים יקרים… אפשר בבקשה לינק איכותי?

שבוע שעבר מישהו שם לינק ליוטיוב שהיה מעולה 🙂

תודה!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 4:03:21
אבי
אבי
17/05/2017 4:05:49

תודה.

היה משהו יותר טוב… לינק לערוץ ביוטיוב ששידר את המשחק בקצב מהיר ואיכותי יותר.

יש פער בערך של דקה…. הבלוג החי פה הופך ללא רלוונטי כמעט 🙂

קלטתי את הפער רק במשחק האחרון שראיתי דרכו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 4:09:25
Reply to  אבי
שעיה
שעיה
17/05/2017 4:08:35

ניסיון שני לקחת את ביתיות. היום זה היום

עידן
עידן
17/05/2017 4:08:40

מה יהיה איתך זאזא?

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:11:12

לפרטים גאסול נגמרו הרגליים

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:12:30

הגנה טובה. גרין טינופת

עידן
עידן
17/05/2017 4:14:32

קריייי הבן של סוניה

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:15:01

להוציא את גאסול. מספיק. שיפרוש

גיא
גיא
17/05/2017 4:16:10

איך לא עבירה על גאסול??

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:16:14

תסתכלו איפה גאסול ולמרפות מקבלים כדור. ליד קו השלוש איזה כוסיות אלוהים.
גאבול מביך ולמרפות חלש

עמירם
עמירם
17/05/2017 4:16:15

נראה לי 14-6 זה גמור.

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:16:31

להכניס את מאנו ודיויד לי ולחזור למשחק

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
17/05/2017 4:17:13

סא יכולה להוציא גאסול מהצבע יחד עם דריימונד ולהשאיר מקום לאולדריג

אלי בולס
17/05/2017 4:17:18

דריימונד גרין עושה עבודה של 3 שחקנים בפלייאוף הזה. קולע, מוסר, חוסם, חוטף, לוקח ריבאונד, שומר. פנטסטי.

עידן
עידן
17/05/2017 4:18:36

הוא ה mvp האמיתי של הליגה.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2017 4:17:24

פשוט לא נעים לחזות במשחק

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:18:08

לא יאומן. אין חילופים

עמירם
עמירם
17/05/2017 4:18:57

מעניין כמה סימונס יקבל בחוזה הבא שלו.
והאם הוא סוף סוף יהיה שחקן חמישיה כמו שמגיע לו.

tripledouble
tripledouble
17/05/2017 4:19:04

בוקר טוב לכולם

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:20:37

אולדריג חסר ביטחון

עמירם
עמירם
17/05/2017 4:20:53

סטף צריך להפסיק עם המסירות ההזויות שלו, פשוט עושה את זה כל משחק.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:21:47

אני לא יכול לראות את למרקוס כזה אפססססס

עמירם
עמירם
17/05/2017 4:22:25

מה שבטוח שזה לא יוסטון, לא יהיו פה משחקים שסן אנטוניו ינצחו בלי קאווי.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
17/05/2017 4:24:04

סא לא הגיעה למשחק

אלי בולס
17/05/2017 4:25:26

גולדן סטייט קבוצת הגנה מצוינת

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2017 4:25:07

מה הוא מכניס את דייויד לי הנמוך כגבוה היחידי? הוא חייב לנסות לשחק עם שלושת הגבוהים יחד כמה דקות ולראות מה יקרה. אבל הוא לעולם לא יעשה זאת. יותר מדי עקשן.

tripledouble
tripledouble
17/05/2017 4:25:32

קרי לא בהכרה

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2017 4:25:39

אוקיי. עם דמדון, אולי

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2017 4:25:47

למרקוס חזר להיות סחבה. הסדרה גמורה- כל האוויר יצא ממנה.
way to go Zaza

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:26:15

קרי קטלני

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:26:35

גרוזיני ארור וטמא

אלי בולס
17/05/2017 4:27:04

הקלידו את התגובה כאן…

אלי בולס
17/05/2017 4:27:24

איזו שלשה גדולה של קרי

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
17/05/2017 4:27:42

הסיבה היחידה לצפות במשחק זה אולי סטף&דוראנט יפצעו
זה לא מספיק בשבילי אני יחזור לישון

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:28:56

מנחם אין לנו גבוהים. אתה לא מביא שום יתרון שלך כגבוה אם אתה רך מידי בשביל להיות פיזי ולקבל כדור קרוב לסל.
מוזמנים לראות איך למרקוס "מתמקם" ותופס עמדה יותר קרוב לקו השלוש מאשר לאמצע.
תילחם לקבל כדור קרוב לסל ימתחנגל!

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
17/05/2017 4:30:35

דיכאון אמיתי. נהרסה סידרה.

עידן
עידן
17/05/2017 4:32:48

סטף הישן והטוב

A.h
A.h
17/05/2017 4:34:20

לא!!!! אחרי שקוואי נפצע לגלות שגם ish "איירבול" פרש פצוע!!! לאאאא!!!
רק חסר שהייט "לא מסוגל לקלוע צעד וחצי גם אם חיי תלויים בזאת" אשברי יפצע….
יש מייל ויש גם שם.
לא טרול ולא נעליים רק נטו סלידה מהתגובות שלכם וההישתלחויוית בכותבים הותיקים כאן.והכל למה? כי לברון נתן את ההופעה הכי גדולה בסדרת גמר אי פעם…
לכו תעשו חמוצים.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2017 4:34:27

אין טעם. לילה טוב..

tripledouble
tripledouble
17/05/2017 4:34:49

מגפת הארדן

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:34:52

זה פשוט עלוב

אלי בולס
17/05/2017 4:37:28

לך תעשה סל על גרין…

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/05/2017 4:38:27

לא כיף בכלל

עמירם
עמירם
17/05/2017 4:39:05

דוראנט החליט שהוא לא זורק היום.
זה הזוי, הוא מתחיל לנסות רק כשגולדן סטייט בבעיה או בבור.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:40:49

תראו איזה ילדה עם צמות למרקוס איך הוא מפחד ממגע . מביך

A.h
A.h
17/05/2017 4:41:07

איפה הבכיינים שיתלוננו על המערב הקשה?
ושאלה: האם יצא ללוחמים לשחק סדרה שלמה נגד קבוצה עם סגל מלא? (רמז : לא).

חם מהתנור :הייט אשברי וish פלוץ ניגשים לדראפט

tripledouble
tripledouble
17/05/2017 4:41:24

משהו לא ברור עובר על תומפסון בפלייאוף

עמירם
עמירם
17/05/2017 4:44:24
Reply to  tripledouble

ביקשת קיבלת.

tripledouble
tripledouble
17/05/2017 4:46:08
Reply to  עמירם

הגיע הזמן

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 4:44:04

המשחק איבד הרבה מעוקץ שלו.

A.h
A.h
17/05/2017 4:44:41

למה השניים האלו ביחד עם הממזר מעולם לא רואים משחקים?
דרך אגב פרט טריוויה פיקנטי : הבן הממזר מקום שלישי בין קולעי הנקודות בליגה לבעלי פירקוצלה.
וכאן נסיים.

חנן
חנן
17/05/2017 4:45:13

משחק אכזבה.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/05/2017 4:46:04

פשוט לא כיף

אלי בולס
17/05/2017 4:46:40

הזריקות של ליוינגסטון משליש מרחק קטלניות, הוא כמעט לא מחטיא משם.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:47:43

הספרס לא יכולים לשים סל . למה??? כי מי שאמור לסחוב אותם כסייד קיק של קוואי עאלק פשוט שחקן רך עם אופי עלוב זה למה.
אתה דוחה אותי למרקוס. הייתי משחרר אותו בסוף השנה חינם ומחתים במקומו איזה קצב סטייל פאסוליה שלפחות יפצע את היריבה.
אתה פשוט עלוב למרקוס.
גאסול אתה מביש בנאדם.
מי אמור ליצור לעצמו או לאחרים מצב קליעה? מילס? מאנו? נו באמת….

מוש השור
מוש השור
17/05/2017 4:58:55

הלוואי שהייתי אוהד איזושהיא קבוצה כמוך.. לקנא. מצד שני תןצלהם קצת הנחה, הם בלי פוינט גארד והשחקן הכי טוב שלהם נפצע. חוץ מזה כושלאמא של גס, לא סובל אותם.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 4:47:47

עַד מָתַי רְשָׁעִים יַעֲלֹזוּ
(נשאר לקוות שרק עד משחק 3…)

עידן
עידן
17/05/2017 4:49:26

סימונס אדיר.בקיץ חייב להיעשות טרייד על למרכוס.ניסו שנתיים לא הלך והוא גם לא נעשה צעיר יותר

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:51:46

לא חושב שראיתי כל חיי שחקן יותר רך מלמרקוס

דובי
דובי
17/05/2017 4:53:49

רך כמו אבוקדו בשל

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:53:18

במה אולדרידג' טוב?? ברצינות

דובי
דובי
17/05/2017 4:54:52

ג'אמפ חופשי מחצי מרחק ולעשות פרצוף של גופי

דובי
דובי
17/05/2017 4:56:54

פטי מילס הוא אבוריג'יני אמיתי?

PATIENCE
PATIENCE
17/05/2017 4:54:41

מאיר אריאל
תירגע,
אתה מתיש את עצמך

שעיה
שעיה
17/05/2017 4:56:21

לא כוחות

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/05/2017 4:58:09

לא נעים לי. זה התעללות בגופה והביסה היא דלמרקוס וגאסול לא מסוגלים לעשות שום דבר וגרין לא מסוגל לשים את הכדור על הרצפה אז יוצא שכל רוח הלחימה של הילדים לא ממש עוזרת

עידן
עידן
17/05/2017 4:58:16

נקודות ראשונות של למרכוס
מאיר תירגע[אבי רצון]

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/05/2017 4:58:38

באסה = ביסה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 4:58:57

פשוט זונה למרקוס

אבי
אבי
17/05/2017 4:59:58

חברים,

בטוחני שכל המגיבים לטובת הספרס אומרים בעצם: "רק בגלל הפציעה של לאונארד המשחק נראה ככה…"

אז חברים, התשובה היא אולי. גם אם זה נכון, זה לא כל ההסבר.

1) זוכרים מה היה במשחק 6 מול יוסטון, במשחק חוץ? היה טבח. בלי קוואי.
2) זוכרים מה היה במשחק הראשון של יוסטון, בבית של הספרס? יופי. זה היה עם קוואי.

זהו החלק שמדבר על הספרס.

עכשיו ניקח גם את העובדה שהלוחמים עשו 8-0 ובאו קצת שאננים ובפרט אחרי מנוחה ארוכה מדי… באו לא בפוקוס מספיק. ונכנסו רע למשחק הראשון.

היום הם באו הרבה יותר חדורי מוטיבציה ומרוכזים. העובדה היא כמות השלשות והאחוזים הטובים לעומת האחוזים הבלתי הגיוניים שהיו במשחק הראשון.

תרצו לקבל זאת, סבבה. לא תרצו, זה גם סבבה. אבל אלו עובדות.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:06:22
Reply to  אבי

אל תפריע לאנשים באמצע השנאה

הם כאן רק לראות את הווריירס נופלים או נפצעים

כדורסל? לא מעניין אותם

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:11:34
Reply to  אבי

עוד פעם הטענה שהספרס בלי קוואי טובה יותר היא אוולית, אתה יודע שקוואימיצר לעצמו 66% אחוז מהזריקות מול ממפיס, התלות בקוואי של הספרס היא מוגזמת אני לעולם לא זוכר בספרס שחקן שהיו תלויים ביכולת שלו ליצור ולהגן כל כן, אף אחד לא טוען שנספרס טובה יותר מגולדן סטייט ,מספיק לראות את האחוזים בווגאס על הקבוצות, מה שנטען הוא שגולדן סטייט פצעה את כוכב היריבה בכוונה (מספיק לראות את הצעד המיותר שעשה זאזא לאחר שכבר סיים לחסום אף אחד לא קונה את הטיית הראש) ובכך הרסה את התחרות וגנבה את המשחק הקודם. אני פשוט נגעל מהמשחק היום, שאיבד את כל העוקץ שלו בלי אחד השחקנים הטובים בליגה (במשחק הקודם הוא היא השחקן הווב במגרש, הוא התעלה לחלוטין על שני MVP של השלוש שנים האחרונות) היכולות ההגנתית שלו לקרוא קווי מסירה ולשתק את השחקן היא נדירה, והיכולת ליצור לעצמו זריקות היא סופר נחוצה לספרס.

https://youtu.be/0LrUoQbsmEg הצד הנוסף שפאצוליה עשה היה כדי לפצוע ושום סיבה אחרת

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:13:29

אף אחד לא בא לראות את הלוחמים נפצעים, המטרה שלנו היא להנות מספורט תחרותי שאיבד את העוקץ שלו עם הפציעה המכוונת של קוואי
https://youtu.be/0LrUoQbsmEg

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:19:15

לפחות יש בך הגינות לא להכחיש את השנאה שלך

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:18:00

בחיי שאתה הזוי. אף אחד לא טען את זה כאן.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:20:13

שוב תגובה שלא קשורה למציאות שיורדת לפסים אישיים, אתה לא רואה בעיניים אוביקטיבויות כיוון שאתה יושב על העגלה? אתה באמת נהנה מה״משחק״ שהולך הערב? תראה לימצגובה אחת שאיכלה לשחקן של גולדן סטייט להיפצע

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:27:49

השנאה שלך ושל שאר השונאים כאן הינה הדבר שלא קשור למציאות. אתה בונה תיאוריות שלמות למציאות ולכוונות של אנשים בהתבסס עליה.

אני מאוכזב לחלוטין שקוואי פצוע ומחמיץ את המשחק והייתי מת לראות את הסדרה הזאת עם הרכבים מלאים ובריאים של שתי הקבוצות.

אבל אתם חבורת צבועים שמתייחסים לפציעות רק כשזה נוגע למה שמקל על הווריירס. זה הדבר המעצבן כאן.

ראה תגובה 80

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:31:25

עוד פעם אתה מסיק מ1 על כולם, צצחיל להסתכל במשקפיים אוביקטיביות, אי אפשר להתייחס לתגובות שלך בהגיון.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:34:43

1) הוא לא היחיד

2) אמר בעודו מגיב תגובות שמוטות ע"י שנאה כבר יומיים.

אלי בולס
17/05/2017 5:00:23

אחלה אימון לגולדן סטייט

מה הפרש השיא בפלייאוף?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:01:42

בא לי להקיא לו על הפרצוף. כל כך מת שיעוף מהספרס.
כזה רך איפפפפ. שפת גוף של לא רוצה להיות פה על הפרקט.
תעיף אותו מהמגרש תכניס את ברטאנס לפחות ילחם וישרוט יתרח עקשן.
גאסול הגעת לשפל נשמה. יותר גרוע מזה אין

דובי
דובי
17/05/2017 5:04:06

אל תגזים. בשלוש בלילה אחרי חצי בקבוק עראק אני יכול לשלוף לך עשרה ניקסים שהגיעו יותר נמוך מפאו

דובי
דובי
17/05/2017 5:05:16

אל תאבד תקווה ידידי, קייל הזריז נכנס להעלות את הקצב

דובי
דובי
17/05/2017 5:10:09

ועכשיו מחצית. תתעודד, פופ כבר יארגן אותם בהפסקה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:17:37
Reply to  דובי

דובי היקר תדע שאני מעריך את התמיכה שלך!
New york state of mind 🙂

דובי
דובי
17/05/2017 5:38:37

שמונה בלוטרי… תחשוב על זה!

אבי
אבי
17/05/2017 5:10:21

ברור שגולדן סטייט לא תמשיך באותו קצב… 144 נקודות למשחק? אני בספק.

נראה כאילו רבע שלישי הלוחמים ילחצו על הדוושה כדי לשמור על ההפרש, וברבע האחרון יורידו קצת הילוך גם כדי לתת מנוחה לכוכבים וגם כדי לא "לקבור" את הספרס. בשביל הריספקט וכדי לשמור את ה"אש" למשחקים 3-4 בחוץ.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 5:11:42

ששני המאמנים יורידו את החמישיות הראשונות לספסל. המשחק גמור.

מקווה שפופ לא יתפתה לעלות את קוואי למשחק 3.
יש לו עוד קריירה מפוארת לפניו.

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:26:00

פופ צריך להתריס כלפי הליגה ולקבל תבוסות גם במשחקים הבאים

אופק
אופק
17/05/2017 5:17:15

קמתי ,פתחתי תיק תק סידור של המשחק באינטרנט.ראיתי שמונה דק מהרגע הראשון ולא הייתי מסוגל לזה.חזרתי לישון ואחרי חצי שעה קמתי לעבודה.
אני כל כך מתוסכל צריך שהמשחק נראה…אחרי שבמשחק קודם המשחק היה אצלנו בכיס הקטן של הג'ינס.
לא מסוגל לראות את התוצאה בסוף..זה יחרבן לי את ההופעה בערב בוודאות

יצביקה
יצביקה
17/05/2017 5:19:04

תכלס זה לא משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:21:54
Reply to  יצביקה

המשחק היה הרוס כאשר זאזא הוריד את קוואי בברוטליות.

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:22:44

וואוו חשבתי מעל 25 הפרש – לא ידעתי שזה יקרה כבר במחצית…

שייחנק זאזא

עידן
עידן
17/05/2017 5:24:09

הספרס חייבים להשאיר את בימונס בקיץ.מתפנה 14 מיליון מגינובילי שכנראה יפרוש גאסול בשלב הזה של הקריירה גם לא שווה את ה 15 וחצי מיליון שהוא מרוויח

עידן
עידן
17/05/2017 5:24:42
Reply to  עידן

סימונס

עגל
עגל
17/05/2017 5:24:38

לינק למישהו שלא התעורר בזמן?

ודיע
ודיע
17/05/2017 5:25:00

למען האת זה היה צפוי לגמרי.. אפילו אם קוואי היה משחק הווריורס ישחטו את הספרס גם בסאן אנטוניו וגם עם קוואי … כוחנו מתוסכלים מהפציעה שלו אבל עדיין זה לא תירוץ להפרש כזה גדול במחצית

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:43:24
Reply to  ודיע

שששששש… אל תגלה להם

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:25:04

ולקטע המעניין של הלילה מגיק הבטיח וקיים הלייקרס אהובתי שמרו על הבחירה אני עדיין לא מתלהב מבול, פילדלפיה עם בחירה 3 ו5 חייבת להגיע לפלייאוף העונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2017 5:26:42

טעות שלי הם החליפו בבחירות סקרמנטו קיבלה את הבחירה של פיל (מקום 5)

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:25:49

מה הקטע של פופוביץ בלייבש את ברטאנס??? הבנאדם היה לא רע בכלל במהלך העונה ולפרקים נראה לא פחות מנהדר ב2 מצידי המגרש. פופ יא עקש תן צאנס.
מהעדיף את הכוסית מאורגון? תסתכלו באיזה קלות מוציאים את העולב הזה מהצבע. אפילו לא דוחפים אותו ..דריימונד פשןט צועק עליו ואומר לו צא יילד כאפות ולמרשה יוצאת ובמבט מושפל ומתנצל.
רק בגלל הרוח הספרס נראית ככה. אם הגו טו גאי שלך נראה כאילו הוא נקלע בטעות למגרש זאת התוצאה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:27:20

להקיאאאאא עליך למרקוס

A.h
A.h
17/05/2017 5:28:40

הספרס השפילו את הלוחמים.ואז הגיע זאזה…והטענות של חסרי ההבנה והיכולת ….העגלה נוסעת אין עצור….דרך אגב הקאבס הרבה יותר טובים ללא לברון וקיירי זה ידוע…

עגל
עגל
17/05/2017 5:30:49

חברה אני רק התעוררתי.
מעכשיו מתחיל המהפך

עידן
עידן
17/05/2017 5:31:36

פאצוליה נפצע.הרגתם את הבן אדם

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:32:32
Reply to  עידן

שימות

שישמאיר אריאל
שישמאיר אריאל
17/05/2017 5:33:16
Reply to  עידן

שישרף

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:32:17

וואלה התחלתי לראות רק ממחצית שנייה. ספרס נראים פגז. סימונס צריך להיות הסגן של קוואי בשנים הקרובות.

עידן
עידן
17/05/2017 5:35:30
Reply to  מרקו

סימונס היה אדיר במחצית הראשונה.היחידי שתפקד בספרס.הם חייבים להשאיר אותו בקיץ

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:36:14
Reply to  עידן

אין לי ספק שיתנו לו חוזה – הספרס

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:33:54

מה זה הספרס אשכרה שולטים!

שישמאיר אריאל
שישמאיר אריאל
17/05/2017 5:34:32

חבל שאכלו את ההטעיה של למרקוס מתחת לסל ולא נתנו לו פצצה לפרצוף

אורי
אורי
17/05/2017 5:35:03

אפשר תוצאה? לא הצלחתי לקום ואני בדרך לעבודה…

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:36:46
Reply to  אורי

78 55 לספרס !!!! קוואי נהדר וכבר עם 26 נקודות.
זה נראה ממש טוב מבחינת הספרס

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:39:42

חחחחחחחחח

Mbk
Mbk
17/05/2017 6:16:44

חזק

שישמאיר אריאל
שישמאיר אריאל
17/05/2017 5:35:28

הכל פתוחחחחחחח רק 22 הפרש

tripledouble
tripledouble
17/05/2017 5:37:49

בארנס חתיכת פח

עידן
עידן
17/05/2017 5:38:06

די כבר עם מאט בארנס הזה.שיכניסו את מקאו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:38:34

לצערנו אולדרידג' נגד הספרס

דובי
דובי
17/05/2017 5:39:02

אז איך הם מפסידים??

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:59:13
Reply to  דובי

חחחחחחחחחחחח גדול

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:39:03

משהו לא טוב קורה לקליי תומפסון העונה

עידן
עידן
17/05/2017 5:40:35

סטפןןןןןןןןןןן

מרקו
מרקו
17/05/2017 5:40:46

קרי מזכיר את הימים היותר יפים שלו

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 5:40:51

מאיר אתה נהדר, never change

עידן
עידן
17/05/2017 5:43:14

מסכים.למרות שבסדרה הזו אני לא לטובת הספרס[נגד יוסטון הייתי] אני נהנה מכל רגע שלו כאן.באמת אל תשתנה לעולם

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:41:00

אני מקווה שהפציעה של זאזה היא לכל החיים

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2017 5:41:58

איזה איש נחמד אתה

עגל
עגל
17/05/2017 5:41:24

מבול שלשות
זה כואב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 5:47:59

מאיר אריאל – הברוס בואן של הופס

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:49:44

הפוך גוטה הפוך . אני 21 לא 12

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 5:51:41

גוטה הפוך גוטה. המלוכלכים ביותר תמיד חושבים שהם הנקיים ביותר.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:57:52

נפגעתי

עידן
עידן
17/05/2017 5:48:52

מקאו מתפתח להיות שחקן חשוב.איגי אם לא יקח חוזה נמוףבקיץ כנראה לא ימשיך

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 5:51:57
Reply to  עידן

הכל תלוי בדוראנט.
אם דוראנט מסכים לוותר על כמה מיליונים,
לא תהיה לגולדן סטייט שום בעיה להשאיר את איגודלה.
אם דוראנט מתעקש על מקסימום,
אז איגי יכול לקבל רק מינימום או MLE (לא הבדל כזה גדול)

עידן
עידן
17/05/2017 5:53:57

.תודה על ההסבר גיא

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:51:03

חפיף בסך הכל 2 0 לגולדן סטייט.
אנחנו צריכים לנצח רק 4 מה 5 הבאים

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 5:52:48

לא משהו שלא ראינו בעבר…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 5:57:03

פיניקס של קווין ג'ונסון.

עגל
עגל
17/05/2017 5:52:14

ס"א משחקת עם 4 רוקיז
פופ זורק את המשחק וחושב על המשחק הבא

עגל
עגל
17/05/2017 5:52:56
Reply to  עגל

הוא במינוס 30 אז "לזרוק את המשחק", נו שיהיה

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 5:57:13

ברטאנס עשה ב5 דקות יותר מהלכי האסל מאשר למרקוס עשה כל הפלייאוף.
אני מתקשה להיזכר בשחקן ספרס ב20 השנים האחרונות שכאב לי בעינים יותר מלמרשה.
יותר מראשו הסלובני או מסאמקי ווקר, יותר מהמאהב הג'ינגי של פופ מאט בונר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 6:00:39

מה הקטע שגרין וקליי עדיין על הפרקט ?

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 6:01:51

נותנים לקליי לבזבז החטאות?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2017 6:06:21

העניין הזה לגמרי תלוי מצב הרוח של רוקו.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 6:08:54

Woof

מרקו
מרקו
17/05/2017 6:03:28

לגבי הלוטרי – אני ממש לא מתמצא בשחקני מכללות אבל אם הייתי הלייקרס הייתי מפחד לקחת את לונזו בול. עם אבא כזה פסיכופט יש פה סיכוי לא רע לפלופ.

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 6:07:16
Reply to  מרקו

המכניקת זריקה שלו יותר מפחידה מהאבא שלו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
17/05/2017 6:04:28

אני מעדיף את ג'ואל אנתוני בצבע יותר מלמרשה…
לדעתי מכאן אין לרדת.
ברטאנס צריך לשחק הרבה יותר. גם פורבס.
כולי תפילה שהפציעה ברגל של פסוליה לא רצינית ושהוא יחזור למשחק הבא בריא רק בשביל להיפצע בצורה יותר חמורה

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 6:19:04

ואן גנדי וג'קסון סוגרים את השידור עם חיקוי של צוות שידור מירוץ אופניים בריטי. אם הם יתחילו לדבר על מאפים ויינות דיויד דפילד יהיה גאה.

Mbk
Mbk
17/05/2017 6:23:02

גיא כל השנה צחקת על הלייקרס
ברגע האמת מג'יק את סילבר דאגו להנדס את הכדורים
אני לא זוכר קבוצה שבחרה 3 פעמים רצוף בבחירה ה 2
מה שמצחיק/עצוב זה יגמר בלונזו בול ….

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 6:34:42
Reply to  Mbk

"אני לא רוצה גנרלים מכמים, מוכשרים, או נאמנים. אני רוצה גנרלים שיש להם מזל."
(נפוליאון)

Mbk
Mbk
17/05/2017 6:42:27

מזל מיי אס
עם חברים כמו סילבר מי צריך מזל
הלוטרי מסריח כבר שנתיים

Mbk
Mbk
17/05/2017 6:25:07

שנות ה 80 4 בחירות 1 בלייקרס ( מג'יק , כארים , וורתי ומייקל תומפסון )
30 שנה אחריי 3 בחירות 2

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 6:31:53
Reply to  Mbk

אולי פעם שלישית גלידה?

רק דבר אחד משמח אותי בבחירה ה-4 של הסאנס –
אני יודע שהסיקסרס יורידו מהמדף את השחקן שעתיד להיפצע…

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
17/05/2017 6:34:20

אז גם חבל שהבחירה הראשונה לא הלכה לבלייזרס?

גיא הרשע
גיא הרשע
17/05/2017 6:40:55

הלוואי שלנו היה GM שיודע לבחור כמו פורטלנד.
מקולם (בחירה 10), לילארד (בחירה 6).
אפילו לאנרד ב-2012 סביר, בהתחשב בעובדה שחוץ מגרין (שאותו כולם החמיצו), לא נבחר אחריו שחקן משמעותי.

john
john
17/05/2017 7:36:12

מוק דראפט שלי נכתב ברגעים אלה….

שי אבן צור
שי אבן צור
17/05/2017 7:53:16

החלטתי לישון בלי לשים שעון, פתחתי את העיניים באופן טבעי בזמן המחצית, ראיתי את התוצאה והמשכתי לישון.
זאת היתה הדרך הכי טובה להעביר את הלילה.

מתן גילור
17/05/2017 8:16:35

כמוך כמוני.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2017 8:49:33

גם אני עשיתי ככה ואז בטיפשותי קמתי "לראות את המשחק"

the comedian
the comedian
17/05/2017 8:03:55

בנושא שחקנים צעירים, איזה שחקן יותר איכזב לדעתכם בקריירת המכללות שלו הארי גילס או סקאל לאבייסר?